PROGRAM PARTNERSKI

Ponieważ dążymy do tego aby nasz portal stał się centrum amatorskiego esportu chcemy dotrzeć do jak największej grupy drużyn, graczy, organizatorów turniejów, komentatorów oraz streamerów. Z którymi będziemy mogli rozpocząć współpracę polegającą na wzajemnym promowaniu. Dlatego od środy 28 sierpnia wprowadzamy nowe zasady Programu Partnerskiego dla organizacji. W późniejszym czasie przedstawimy warunki współpracy dla organizatorów turniejów, komentatorów itp.

Wymagania i obowiązki organizacji:
1. Od organizacji które chcą podjąć z nami współpracę wymagamy aktywnego prowadzenia fanpag’a, drużyna która przez 2 tygodnie (14 dni) nie dodaje żadnych postów jest drużyną “martwą” i z taką automatycznie kończymy współpracę.

2. Pisząc w sprawie współpracy do wielu z Was informowaliśmy o warunku udostępniania newsów dotyczących poszczególnych organizacji. Do tej pory tylko nieliczni wypełniają ten warunek. Drużyny które nie będą udostępniać newsów na swój temat będą wyrzucane z programu partnerskiego.

3. Pisaliśmy również o udostępnianiu na profilach organizacji informacji na temat naszej działalność (np. postów na temat rekrutacji do naszej redakcji itp.). Żadna z drużyn partnerskich tego “obowiązku” nie spełniła. Drużyny które nie będą chciałby udostępniać naszych postów zostaną wyrzucone z programu partnerskiego.

4. Pozostałe warunki będą ustalane indywidualnie w zależności od wielkości organizacji, ilości dywizji oraz aktywności w social mediach.

Co oferujemy organizacjom:
1. Regularne pisanie postów na temat organizacji, zmian w szeregach, nowościach oraz postępach. Ze względu na dwuosobową redakcję nie jesteśmy w stanie pisać o wszystkich meczach i udziałach w turniejach, lecz cały czas staramy się zwiększać ilość dziennych newsów i mamy nadzieje, że w niedługim czasie będziecie mogli znaleźć u nas więcej informacji na temat własnej organizacji.

2. Udostępnianie newsów na naszym profilu facebook, który z dnia na dzień ma coraz większe zasięgi.

3. Dodanie loga organizacji do zakładki Partnerzy.

4. Mamy nadzieję że z czasem będziemy mogli oferować więcej opcji współpracy.

4. Pozostałe warunki będą ustalane indywidualnie w zależności od wielkości organizacji, ilości dywizji oraz aktywności w social mediach.

Wszystkie zainteresowane organizacje prosimy o kontakt najlepiej poprzez mail: redakcja@newgaming.pl w ostateczności poprzez wiadomość prywatną na naszej stronie na facebook’u. W wiadomości prosimy umieścić jak najwięcej informacji na temat organizacji.